Cygwin a Midnight Commander

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Pondělí Únor 18 11:49:25 CET 2002

Mitrenga Libor wrote:

>Dobry den,
>
>jeste jednou se chci zeptat ohledne zprovozneni MC pod Cygwinem. Dostalo se
>mi rady zkuste zkompilovat pro Cygwin (tak jsem to zkousel).
>
>Narazil jsem na to, ze MC vyzaduje knihovnu glibc a pro Cygwin glibc neni
>portovana.
>Existuje nejaka verze MC, ktera glibc nevyzaduje?

Myslim, ze si to trochu pletete.Misto GLIBC pozaduje knihovnu
GLIB(rozsireni zakladni knihovny libc ci glibc), a tu si musite
prikompilovat.
 Zkousel jsem mc verze 4.5.54 a tato verze pozaduje knihovnu GLIB verze
1.2.0 a vyssi.Zkousel jsem zkompilovat s verzi 1.2.8 a mne to jede
akorat jsem musel
udelat jednu zmenu ve funkci glib. Jestli by jste potreboval blize
pomoct tak se ozvete. Jinak existuje port mc pro DJGPP( i binarka).
Jestli by jste chtel cokoliv poslat tak napiste
Zatim nashle