Genius Netsrcoll Optical

Viktor Vlček vlcek.viktor na hard.cz
Pondělí Únor 18 14:19:38 CET 2002

Mel jsem podobny problem. Musi byt podpora v jadre pro PS/2 a s tim
prepinanim v KDE: pouzijte konfiguracni nastroj z konzoly. DrakConf. Zaroven
konfiguruje i mys pro X. Pak jen restart X. Muj NetScroll+ funguje pod mdk
8.1 jako obycejna PS/2 s koleckem a protokolem IMPS/2.

Viktor

-----Original Message-----
From: Libor Dub [mailto:libor_dub na email.cz]
Sent: Monday, February 18, 2002 8:53 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Genius Netsrcoll Optical

Zdravím,
já jsem měl podobný problém když jsem přecházel na optickou myš z
obyčejné. Zkoušel jsem spoustu návodů a konfigurací a pořád mi
nepracovala správně (a to ani při systémové autodetekci).
Nakonec jsem nově přeložil jádro a hle, myš mi již půl roku
funguje perfektně, :-). Zkusil bych hledat zakopanýho psa i v týto
oblasti.
OAK

---
   ---------> Created by Email.cz