Ncpmount

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Pondělí Únor 18 19:11:36 CET 2002

Miroslav Jezbera wrote:

> Mam problem s pripojovanim novellovkeho svazku. IPX jsem nakonfiguroval dobre
> (doufam), slist ukazuje:
> Known NetWare File Servers                          Network   Node Address
> XPRESS                                              01320C89  000000000001
>
> prikaz:
> ncpmount -S XPRESS -U uzivatel.kontext -P heslo /mnt/novell
> me vraci tuto chybu:
> ncpmount: Unknown NDS error (-632) in nds login
> Login denied.

je mi lito, ale bohuzel tento asi jediny klient neumi pouzivat context,
takze user musi byt zalozen primo v rootu NDSky, pokud vim tak caldera
linux ma toto ve svem komercnim balicku vareseno, snad, nevim to jiste,
me se instalace nezdarila, predpokladam ze z duvodu slabeho hardware,
narazil sem i na jeden projekt, ktery zpusobuje novell server, a ten
snad ma v sobe nejakeho klienta ale ten server/software stal asi 780 $
tak nevim, jestli to chcete vyzkouset

asi pred pul rokem sem zahlid na novellu jakousi betaverzi klienta pro
linux, ale jiz sem ji nedopatral, v kazdym pripade je uz dosti produktu
a patchu od novella pro linux, predpokladam ze klient jim nebude dlouho
trvat.

--
Ondrej Tuma                 ICQ :  107760454
TSystems, Ostra             www.tsystemsweb.cz