vymenitelna mechanika

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Pondělí Únor 18 21:38:24 CET 2002

Michal wrote:

> Ahoj,
>
> mam notebook IBM T22 na ktery jsem si nainstaloval RedHat 7.1CZ. V NB mam
> slot pro CD mechaniku, pokud chci FDD, tak se vytahne CD mechanika a misto
> ni se vlozi FDD. Vymenu provadim pri vypnuti. Pokud provedu vymenu pri
> zapnutem NB, tak se nova mechanika neprihlasi.
> Nevite nekdo, jak mohu vymenovat mechaniky primo v prostredi Linuxu? Nebavi
> me vypinat NB.
>
> Dik za jakoukoliv radu nebo nasmerovani.

Hledejte v historii konference

subj. "Notebook pro Linux: ... - hotswapova zarizeni"

Pokud uspějete s metodou, kterou jsem popsal, dejte mi vědět.

--
Tom Hudec <Tom na ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people