Hleda se hacker na interview

Petr Klimovic linux2 na pizi.cz
Úterý Únor 19 07:29:15 CET 2002

Mozna nekoho znate?

Kontaktoval  jsem  autora  http://www.underground-book.com s zadosti o
povoleni  prekladu  do cestiny a volneho uverejneni v el. forme. Je to
zatim na dobre ceste, ale pisu kvuli necemu jinemu:

Je  to  australan  a  pise  nejaky  clanek a rad by udelal interview s
nejakym  dobrym Hackerem od nas. Je schopen zajistit bezpecne spojeni,
zachovat anonymitu, atd...

On another front, I'd be interested in interviewing any reasonably good
hackers from the Czech hacker subculture for a feature I'm writing for
publication here in Australia.

My PGP key follows.  If there is a  someone who you know who might be
suitable (or a group of people), I will arrange a secure environment to do
an online interview, using only handles.

Mimochodem pokud tu knihu neznate, tak si ji urcite prectete.
Je dobra.