Cygwin a Midnight Commander

Martin Lebeda martin.lebeda na cims.cz
Úterý Únor 19 08:03:12 CET 2002

Mitrenga Libor <libor.mitrenga na msi-zlin.cz> wrote:
> Dobry den,

> jeste jednou se chci zeptat ohledne zprovozneni MC pod Cygwinem. Dostalo se
> mi rady zkuste zkompilovat pro Cygwin (tak jsem to zkousel).

> Narazil jsem na to, ze MC vyzaduje knihovnu glibc a pro Cygwin glibc neni
> portovana.
> Existuje nejaka verze MC, ktera glibc nevyzaduje?

Dovoluji si nabidnout postup jak mi to proslo:

glib-1.2.10:

./configure --target=cygwin --prefix=/usr --enable-ansi --enable-threads=no
make
make install

a dale mc-4.5.55:

./configure
make
make install

volam to pak jako mc -c -a, zustava stale problem, ze pri pokusu o oznaceni
souboru najednou se ozve "Chybne zadany regularni vyraz", kdyby nekdo prisel na
to cim to je bude lepe.

--
Martin Lebeda

  ...nebruc, taky jsi se ucil...