Vytvoreni loop

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Úterý Únor 19 09:22:34 CET 2002

On Tue, 19 Feb 2002, HORA Vladimír Ing. wrote:

> Dobry den,
> vyvstal mi problem - mam server, ktery zprostredkovava ulozene image CDcek.
> Potreboval bych ovsem tech obrazu vystavit cca 30. Je mozne mit vic jak 16
> loop zarizeni ?? A (oblibeny) newbie dotaz: jak je vytvorit ? MAKEDEV loop se
> brani - Operation not permited, pricemz postupuji podle manu. V soucasne dobe
> jich mam 8.

a to je take nejvice co muzete mit... tedy pokud nereknete jinak :-)

* loop je modul
  - parametr max_loop
* loop je zakompilovany v jadre
  - parametr max_loop predany na prikazove radce jadra (ale nechce se
    rebootovat, ze :-))

oba parametry mohou byt v rozsahu <1, 255>

ladis

ps. puvodne jsem mel chut napsat oblibenou odpoved na newbie dotazy ;-)