Oskaruv SMS E-mail

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Únor 19 09:54:38 CET 2002

On Tue, Feb 19, 2002 at 02:12:05AM +0100, Vaclav Stepan wrote:

> Pokud misto GNOME a KDE budete pouzivat treba fvwm2,
  Vzhledem k 16 MB pameti bych nedoporucoval ani fvwm* ani afterstep jsa to
obludky nenazrane, ale spise: wmaker, icewm, blackbox, amiwm, miniwm. Misto
netscape a mozilly bych zkusil neco mensiho (jede uchodive nejaka starsi
Opera? Na 386ce jsem s ni byl kdysi spokojen...), na office aplikace treba
Siag office, s rychlosti Lyxu si nejsem moc jist.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz