hw pod suse

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Únor 19 10:08:59 CET 2002

On Tue, Feb 19, 2002 at 08:21:39AM +0100, Jan Korbel wrote:
> cau.
  Ahoj

> mam suse 7.3 a potrebuju na tom rozchodit:
> 1. scanner umax astra 2000 USB
> - zkousel sem v control centru pridat scanner a pouzit ovladac generic/umax
> ale s tim sem nepochodil (test akorat zamrz)
  Hehe bud rad, ze zamrznul jenom test.
  Teoreticky by mel fungovat s pomoci nejnovejsiho sane (backends >= 1.07)
http://www.mostang.com/sane/ dale projekt umax 2000u na sourceforge a dale
je zapotrebi jadro, ktere scanner zna (ackoliv ho ma znat 2.2.20 i 2.4.14,
presto mi sane-find tvrdi ze ,unknow device'...
  Zaruceny jsou problemy s barvama, jinak ma snad fungovat. Ja jsem se dostal
do stavu, ze hlasky od scanner.o modulu neco jako can not read minor device
ci tak, v gimpu se mi sice obevilo pekne okenko preview, ale pri preview
scanner parkrat zarhkal a potom ukazkovy vytuh. Stejne se choval i textovy
frontend sane.
  Dale neni jiste, ze sane backends pujdou vubec prelozit (chyba
v sanei-scsi)...
  Pokud si troufas, dej vedet jak si dopadl. Kdysi jsem si s nim hral s tim,
ze nejel, nejede ani nepojede a trva to i nadale.
  Umax jsou mrchy, doporucuji tu bandu nepodporovat (stejne jako conexant
a jine krapy).

PS: Opravdu je to krap a Umax banda lina, nejede totiz ani ve w2k. Tomu rikam
podopora...
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz