Re: sdilene IRQ (OT: Důvod přechodu na Linux)

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Únor 19 11:42:57 CET 2002

> Ano - bez problemov. Prve pokusy boli trochu zabavne (inicializacia
> X-ov odpisala (klasicku) klavesnicu a bolo to na tlacitkovy reboot),
> ale za to si mozem sam - zabudol som upravit konfiguraciu a X server
> zrejme robi psie kusy, pokial skusa inicializovat PS/2 mys, ktora
> tam realne nie je.

Diky za varovani, dam si na to pozor.
BTW Mate IRQ12 vyuzite jinym zarizenim ? Nebyly s tim nejake problemy ?

> Obavam sa, ze keyboard controller obsluhuje (moze obsluhovat)
> aj ine veci, takze ho mozno zo systemu nedostanete.

Myslite ukonceni protected modu u 286 pomoci resetu, obsluha / zpristupneni HMA a
podobne opicarny ? IMHO :

a) tohle obsluhuji svabi primo na desce a uz se to primo klavesnice nijak netyka
b) na TOHLE neni IRQ potreba. Asi zustanou obsazeny IO porty - dobre jim tak.

Ale jde mi hlavne o to, jestli se uvolni to IRQ (mozna ano, protoze preruseni vyvolava
udalost == stisk klavesy) a jestli se da vyuzit u jineho zarizeni (a tady si njesem jisty).

Rad bych to zkusil, ale kupovat USB klavesnici nechci dokud neni jisty vysledek a pujcit
si ji nemam kde.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s