sdilene IRQ (OT: Důvod přechodu na Linux)

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Úterý Únor 19 12:24:01 CET 2002

Ano

> Ale jde mi hlavne o to, jestli se uvolni to IRQ (mozna ano, protoze
> preruseni vyvolava udalost == stisk klavesy) a jestli se da vyuzit u jineho
> zarizeni (a tady si njesem jisty).
>
> Rad bych to zkusil, ale kupovat USB klavesnici nechci dokud neni jisty
> vysledek a pujcit si ji nemam kde.

USB klavesnici mam, ale IRQ je tu obsazene porad( i kdyz vypada tak trochu
nevyuzite) :
cat /proc/interrupts
           CPU0
  0:   32352093          XT-PIC  timer
  1:          4          XT-PIC  keyboard
  2:          0          XT-PIC  cascade
  3:       8347          XT-PIC  lirc_sir
  5:    1529405          XT-PIC  EMU10K1
  9:   11602948          XT-PIC  acpi, usb-uhci, usb-uhci, eth0
 10:     842972          XT-PIC  sym53c8xx, sym53c8xx
 14:      10623          XT-PIC  ide0
 15:       6679          XT-PIC  ide1
NMI:          0
LOC:   32354337