Cygwin a Midnight Commander

Martin Lebeda martin.lebeda na cims.cz
Úterý Únor 19 11:30:57 CET 2002

Igor Bujna <igor.bujna na maxi-tip.cz> wrote:
> Zkousel jsem to u sebe s prepinacem "mc -c -a" i jenom s "mc -c" a kdyz
> jsem dal insert na jakemkoliv souboru , tak mi ho spravne oznacil(jestli
> to spravne chapu).
> Akorat jsem to kompilova u glib ./configure --prefix=/usr .

$ mc -h
GNU Midnight Commander 4.5.55
-a, --stickchars     Vnuti kresleni car pomoci +, -, |.

jo, insert funguje, ale klavesa + vyvola okno pro oznaceni a do nej mohu
zadavat co chci a nezabere.

To me ale nebere, nevi nahodou nekdo jak namapovat do okna rxvt pod windows NT
mysi kolecko? ;-)

A mimochodem nejsme uz jsme v Linuxove konferenci dost OT?

--
Martin Lebeda

  ...nebruc, taky jsi se ucil...