Gnokii pre Ericsson?

Úterý Únor 19 14:05:43 CET 2002

Ing. Marian Belicka napsal:
> Chcem sa opytat ci existuje nieco ako Gnokii pre Ericsson? Ak ano ci to

novejsi prerelease verze gnokii podporuji i ciste AT modely, ne jenom Nokie.
Jako model se vybere AT (velkymi pismeny). funguje jak seriovy (vyzkouseno)
tak irda (podle komentare). Testovano s T39m a seriovym kabelem.

Ted bych chtel jeste vyzkouset gsmlib - http://www.pxh.de/fs/gsmlib/

> podporuje aj R380e a co vsetko sa nim da nastavovat, ovladat? Dakujem...

noo, v techto verzich mi zatim chodi jenom posilani SMSek, pripadne precteni
nektereho kontaktu v textovem rezimu. xgnokii mi nejak divni, ale snad s tim
neco udelaji/udelam.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<zpx> it's amazing how "not-broken" debian is compared to slack and rh