Bezny uzivatel nemuze do Xek

marcel svitalsky marcel.svitalsky na openone.cz
Úterý Únor 19 14:15:17 CET 2002

Jiri K. wrote:

> Ano, mam ...
> Jen nevim jestli jsem udelal vsechno spravne:
> # adduser test  -- jeho domovsky adresar existuje na /home/test
> # passwd test
> chown -R test /home/test

> Vim :)
>
> JK

Ja jsem jen bezny uzivatel, zadny odbornik, ale zkusil bych shodit toho demona,
co restartuje X-ka (?gdm? - ja ho nepouzivam, nemam rad graficky login :-)) ), a
nastartovat je prikazem "startx" z konsole a z vystupu si precist, jestli nekde
nechybi nejaka prava nebo tam neni jina "vhodna" chybova hlaska.

Marcel Svitalsky