startx + NetScroll+ Optical PS/2

Zdenek Horak zhorak_konference na seznam.cz
Úterý Únor 19 17:16:34 CET 2002

Dekuji, uz je mi vse jasne, stacil mi jen nazev souboru, kdysi jsem to vedel,
jen ted nemohl najit...

Mel bych jeste jeden problem, nedari se mi stale zprovoznit koleko u mysi
NetScroll+ Optical (PS/2), nedavno o tom zde probihali prispevky, ale
nezaadrilo se mi, nevite nekdo, jak vse nastavit?

Diky.