startx

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Únor 19 16:33:55 CET 2002

Zdenek Horak   , by way of Zdenek Horak <zhorak_konferenc na seznam.cz>, by
way of Zdenek Horak <zhorak_konference na seznam.cz> wrote:

> Dobry den,
>
> nejspis to bude hodne moc blby dotaz, ale nemuzu to nikde najit....
>
> ...v jakem souboru je prosim ulozeno, zda po nabehnuti startovat textovou
> ci grafickou konzoli? RH 7.2

Obecne vzato - zalezi na tom, jaky Vas stroj startuje runlevel. Runlevel 3
startuje textovou konzoli, runlevel 5 onu grafickou. Zapsano to je v
/etc/inittab

hledate tento radek

id:3:initdefault:

jak vidite, u mne se startuje runlevel 3, tj textova konzole.

P.S. nedoporucuji sahat primo do inittab, pokud se spletete, nebo si
zapisete nekde blbe znak, bude to pru....

Pokud uz tam sahat musite, pak jedine vi nebo midnight commander (znaky s
koncem radku).

--
Michal Vymazal
Office Computer