M$ Sharing...

Andrej Moravčík moravcik na pal-inalfa.sk
Úterý Únor 19 17:56:24 CET 2002

On Tue, 19 Feb 2002, Zdenek Horak wrote:

> Dobry den,
>
> muze mi nekdo prosim poradit, jak mohu v RH 7.2 prochazet kompletne celou sit
> sdilenych slozek, pripadne jak dostat seznam vsech sdilenych slozek (dle
> uzivatelu).

Ak chcete byt iba v ulohe klienta, tak Vam bude asi stacit nainstalovat balik

samba-client, inac este aj baliky

samba
samba-swat - konfiguracia cez web
samba-common

Na prehliadanie siete mi bol poradeny vyborny softver LinNeighborhood,
ktory rastie na http://www.bnro.de/~schmidjo/index.html a som s nim
spokojny. Pomocou neho mozete browsovat po Windows sieti a po pripojeni k
prostriedku sa Vam moze spustit Vasa oblubena aplikacia - mc, gmc,
nautilus ...

Zdravim
--
Andrej Moravcik