QMAIL a SMTP relaying

Milan Šorm sorm na pef.mendelu.cz
Úterý Únor 19 18:06:36 CET 2002

Vazeni.

Mam problem s qmailem a nastavenou SMTP relayi. Vse uspesne bezelo na
prislusnem Linuxovem stroji dva tydny bez potizi. Pak najednou prestal
fungovat relay z vnitrni site (klient MS* 60s kouka a pak spadne s tim, ze
spojeni se do stanovene doby nepodarilo navazat), v logu qmailu je videt ze
se spolu spoji a pak jen chyba 256. tcprules.cdb je nastaveno v poradku. pri
zapnuti recordio je videt, ze se objevi EOF od klienta a tak to zabali i
server. Dela mi to cela sit o zhruba tisicovce pocitacu. Ovsem maily ze
sveta bez problemu prijimame.

Na jinych strojich s identickou konfiguraci mi uz qmail bezi nekolik mesicu
bez obtizi tak bych nerad opoustel slibnou platformu.

Nepomuzete mi nekdo radou ?

dik moc
--milan