Netypicke bootovani

Petr Aubrecht aubrech na labe.felk.cvut.cz
Úterý Únor 19 17:52:57 CET 2002

Dobry den vsem,

chci se na vas obratit s prosbou o pomoc v mem dost netypickem pripade.
Omlouvam se za delsi popis, ale nenasel jsem kratsi cestu.

Potrebuji udelat multiboot Win2k, DOS, a Linux (RH 7.2). Precetl jsem uz
dost HOWTO, ruznych stranek a dalsich zdroju, ale zadny nebere v potaz mou
situaci. A ta je:

Mam skvelou desku Gigabyte ??? BX+, ktera ma UDMA66 disky zvlast od UDMA33.
Takze donedavna jsem mel ctyri zarizeni a vsechna byla master ;-) ,,Velky''
disk mam jako master na primary UDMA66 a v BIOSu bootuji z ,,U66.''

Takhle to fungovalo bezva. Ale chtel jsem zkusit Linux. Po zkouskach s
Partition Magickem (bezva program, ale malem mi smazal vsechna data) jsem se
rozhodl pro novy, mensi disk. Ten jsem dal jako slave na primarni UDMA33.
Pri instalaci jsem nechal GRUB (implicitni).

No, a ted nejsem sto rozchodit multiboot. Idealni by bylo zaradit bootovani
Linuxu z NT Boot Managera, ale beru cokoliv. Stavajici stav je, ze se mi
podarilo do NT dostat bootovani z diskety, ze ktere se potom bootuje Linux.

Prozatim vsechno. Jestli bude zapotrebi dodat seznam pokusu, ktery jsem
delal, doplnim. Ale je to asi na dalsi dve stranky.

S diky
    Petr Aubrecht