ReNew: Lindows

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Úterý Únor 19 17:08:41 CET 2002

> Co jsi zac? Adresa suse.linux na seznam.cz, ale stanovisko suse to neni.
Podpis
> "petr".
> Pavel
> --
> Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
> details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.

Dobrý den.

Ano, nejsem z firmy SuSE ČR, už jsem to sem jednou psal.

* PS: Mail SuSE.Linux na seznam.cz jsem si založil pouze kvůli mým sympatiím k
* distribuci SuSE linuxu a aby to naznačovalo, jakou distribuci používám
* (žádná provokace ani nic jiného). Pokud si někdo přeje, abych email
změnil,
* nebudu tahat kobru za ocas holou rukou !

Ptám se tedy vysloveně: Mám si změnit svůj email ??? Email
SuSE.Linux na Seznam.cz byl volný, tak jsem si ho vytvořil speciálně pro tuto
konferenci. Myslel jsem si, že "budete mít radost", ale zatím to vypadá
zcela opačně. Pocházím z Windows světa a ve světě Linuxu nemám ještě moc
zkušeností. Co s tím ?

Poprvé jsem se doslechl o Linuxu cca před třemi roky, že se jedná o
HWnenáročný a geniální systém. Za delší dobu jsem jako pravidelně zavítal na
Invex, kde mi na první pohled padla do oka "Zelená ještěrka" (viz. můj
email), takže jsem si domů odvážel SuSE Linux 6.4 cz evaluation ... a tím to
všechno začalo...

Ještě mě docela překvapuje: Většinou jsem viděl, že se po internetu tyká a
některé konference to mají dokonce i v pravidlech, tak mě docela zarazilo,
že si tady vykáte - tak jsem začal vykat taky. Jak to tedy má správně být
>VYkat nebo TYkat ?

S pozdravem Petr Novák
- nechť dav rozhodne; nechat žít a nebo zabít můj email -