startx

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Únor 19 19:37:17 CET 2002

On Tue, 19 Feb 2002, Petr Aubrecht wrote:

> textovou ci

> Neda se to zmenit pri bootu? Docela by se hodilo, kdyz ladim nastaveni Xek,
> obcas spustit jenom konzoli.
>
> (Ctrl+)Atl+F5, ktera me hodi do textovyho loginu, kdyz se normalni obrazovka
> zblazni, jsem objevil. Ale stejne by bylo pusobivejsi, kdybych dokazal
> nabootovat primo a ne start-edit-restart.
Hodte si tam tedka runluvel 3 (textovy rezim), odladte si Xka
=> edit, startx, edit, startx...... dokud to nebude chodit a nakonec
nastavit initdefault na 5 a je to.
Pokud byste chctel mit dve konfigurace, jednu bootujici do xek a druhou do
textove konzole, tak by to melo jit nejak pres lilo.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..