VMWare (hw pod suse)

Petr Novák SuSE.Linux na seznam.cz
Úterý Únor 19 20:03:05 CET 2002

Dobrý den.

Za tohle mě asi někdo opět zkritizuje, ale co se dá dělat ;-)

Když jsem si nainstaloval linux od nuly (SuSE 7.1), poté doinstaloval SuSE
vmware, vmware-config.pl fachal. Když jsem to poté "přepálil" vmware 3.0,
naskytl se mi stejný problém s vmonem.o - hlásilo probémy s kompilací pro
dané jádro. Když jsem to opět přepálil tím starým vmware, už nechodilo ani
to staré (no možná po velké náhodě opět ano). Jelikož řeším problémy po
microsofstku, nainstaloval jsem linux od nuly, nahrál nové vmware 3.0 a vše
jede. Někde se mezi sebou hádaly ty instalace, tak jsem je smazal i s celým
systémem. Postupuji vždy tak, že rozchozuji věci metodou pokus + omyl =
úspěch + bordel (přežitek z windows) na disku. Pak nainstaluji vše načisto a
správně a už to jede.

Možná by stačilo i vypnout kontrolování verzí modulů v jádře, ale to nevím,
jak a kde se to dělá. Poradí někdo ???

Petr

>   Tak tady nemohu slouzit, mozna nekdo jiny. wmware nepouzivam. V zasade
ale
> pokud tam jedou USB zarizeni primo, tak by to jet mohlo.

>   A kde se ten adresar flaka? Jsou ty moduly zapsane v
/lib/modules/`uname -r`/