Modem help ???

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Středa Únor 20 07:45:47 CET 2002

Marek pise:
> Zdravim vsechny. Muze mi nekdo poradit co mam udelat aby se mi rozbehl modem pod RH 7.1 CZ.
> Mam Microcom Deskporte 56 /L interni. Stahl jsem jsi balicek urceny pro tento modem ale hlasi
> mi to nejaky problemi s jadrem. Co mam udelat sestavit nove jadro nebo ho nejak patchovat.
> Poradte jak a to, jsem zacatecnik.

Na abclinuxu.cz je navod jak tenhle modem zprovoznit. Na www.linux.cz je mozno prohledat
archiv teto konference, kde jsem uvedl link na stranku kde jsou pripraveny balicky pro
nejcasteji pouzivane distribuce. Pokud pouzivas vlastni jadro, musis si stahnout balicek.tar.gz,
mit nainstalovane zdrojove texty aktualniho jadra, a precist si README v balicku.
Jinak presne tenhle typ mam a funguje mi pod MDK 8.1 s puvodnim i novym jadrem, taktez pod
RH 7.2.
  Mnoho zdaru preje

      Petr Lascak