OT: Re: ReNew: Lindows

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Středa Únor 20 08:18:25 CET 2002

SuSE.Linux na seznam.cz wrote:
> Ano, nejsem z firmy SuSE ČR, už jsem to sem jednou psal.

Nicmene Vase adresa tento pocit vyvolava a je ponekud zavadejici. Ale
mejte si adresu jakou chcete. Co treba SuSE.user na neco.cz? :-)

> Poprvé jsem se doslechl o Linuxu cca před třemi roky, že se jedná o
> HWnenáročný a geniální systém. Za delší dobu jsem jako pravidelně zavítal na
> Invex, kde mi na první pohled padla do oka "Zelená ještěrka" (viz. můj

Grrrrr.... Neni to jesterka ale chameleon!!! :-))
I kdyz kdo vi, treba chameleoni patri k jesterkam...

Kdyz toho cloveka znate a tykate si s nim na ulici, tak mu tykejte i v
konferenci, kdyz neznate, tak mu vykejte. Tak jako v beznem zivote. To
mi pripada jako pomerne jednoduche pravidlo.

Michal Ludvig