postfix

Marek mostensky na nemkyj.cz
Středa Únor 20 09:02:41 CET 2002

Zdravim  vsechny. Obracim se na vas s prosbou ohledne postovniho serveru
Postfix. Mame postaka na Novellu ale chceme prejit na Linux. kdyz jsem jsi
cetl manuali a soubor install tak jsem narazil na jednu vec a to (pokud jsem
to dobre pochopil ), ze uzivatel ktery ma shranku na postfixu tak nemusi byt
vytvoren v linuxu.(nema Home adresar). Muze mi nekdo tuto informaci potvrdit,
 prosim.
Hodlam prevadet asi  300 uctu. Takze by me to dost pomohlo. Eventualne
poradit jak to provest. Mam predstavu nejaky skript v Perlu.

Za kazdou informaci moc diky MArek