vymenitelna mechanika

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Únor 20 08:15:53 CET 2002

>    > Me to funguje na Fn+F3. Mimo jine vyrobce (Siemens - mam Scenic
mobile 510)
>    > implementoval tuto vlastnost, pro pripad pripojene externi
klavesnice, ktera
>    > nema klavesu Fn, na kombinaci Ctrl+Alt+F3, coz me zere, protoze kdyz
chci
>    > prepnout z X do treti kozole, tak uspim pocitac. Ctvrta konzole je
jeste
>    > horsi - to ho rovnou hibernuju :-(
>
> já sice nemám Siemens, ale u mého typu notebooku je možné vypnout obsluhu
> [...]

To me uz take napadlo, jenze prirucka k notebooku je tajemna jako hrad v
karpatech a vyrobce tam neuvadi ani nektere podstatnejsi veci - ma takovy
microsofti pristup, nic se nemusim ucit, ale taky se nic nedovim. Pak jsem
prolezl setup biosu, ale tam jsem zadne odpovidajici nastaveni nenasel. Kde
jinde by se to mohlo nastavit me nenapada. Jak se to nastavuje u Vas?

S pozdravem Zdenek Bohm