Re: jaká TV karta?

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Středa Únor 20 09:58:08 CET 2002

Ja mam PV 951 (u nas pod znackou 3DeMON), naprosto bezproblemu, mam MDK
8.[01], ovladace v jadre (bttv)

a jelikoz se mne na to ptalo jiz vice lidi tak:modules.conf

# i2c
alias char-major-89 i2c-dev
options i2c-core i2c_debug=1
options i2c-algo-bit bit_test=1

# bttv
alias char-major-81 videodev
alias char-major-81-0 bttv
options bttv  card=42 radio=0                  < card =42 viz cardlist
options tuner  debug=1 type=5                < tuner =5
pre-install bttv insmod tvaudio

Ale jinak v podstate kterakoliv karta z BT 878 chipsetem (seznam viz
documentation/..../bttv/cardlist)
Mozna jeste ATI (ale zdal se mi horsi obraz), ale je jich nekolik typu
(gatos,...)

Radek