SSH + ifconfig + ipchains

Středa Únor 20 10:02:29 CET 2002

Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:
->> Pokud se prihlasite pres ssh jako root tak je nastavene nemate, asi
->> nejaka ochrana v sshd. Koneckoncu - vyzkousejte, uvidite ...

-> Houby ochrana...aspon u neupraveneho OpenSSH ten problem spociva v tom, ze
-> samo neumi rootovi nastavit jiny PATH nez obycejnym uzivatelum (bud to
-> za nej musi udelat funkce setusercontext(), ktere se vyskytuje jen na
-> *BSD, nebo to za nej musi udelat /bin/login).

Moze to byt tiez tym ze root nema inicializacne subory .login pripadne
.profile... ak ich ma tak to bude mozno tym ze sshd nespusta sh ako '-sh'
(argv[0]) a shell nevie ze ich ma precitat. Potom je to chyba sshd.

 Saving Private Ryan...
 Private Ryan exists. Overwrite? (Y/N)