Re: RE: Tykání v konferenci

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Únor 20 11:13:21 CET 2002

Pekny den ;o)

> Ne ze by to nebylo OT, ale ja bych zase nejradeji vykal i vlastni matce. Na
> internetu sice obcas tykam (kdyz s tim zacne druha strana a nechci vypadat
> prilis snobsky), ale jsem pritom vzdy nemuj :-))

Neviem ci archiv konferencie siaha do roku 95-98 ale tam prebehla presne taka
ista diskusia ako prebieha teraz. No a aj ked som mal na tykanie podobny
nazor ako sa prezentuje tu (teda ze kludne ano) na spravnu mieru to
uviedol Yenya (a musim uznat jeho argument je velmi logicky), takze si
dovolom zopakovat priblizne jeho myslienku:
Vekovy rozptyl v konfere je mozno od 15 do 60 rokov ;o) a mozno aj viac.
Ale hlavny problem je, ze je tu kopec ludi, ktory ucia a mnozstvo ich studentov.
A je dost paradoxne v maile vyucujucemu tykat a ked sa stretnu na chodbe tak
mu vykat. Prosto vela ludi netusi v akom postaveni sa nachadzaju, alebo
casom budu nachadzat... A prave toto je dovod, preco sa v konferencii
preferuje vykanie. Aj ked mne tykanie absolutne nevadi myslim, ze tento
nazor ma logiku a je pochopitelny. Vyjadrujeme urciu uctu druhej strane.
Aj ked je jasne, ze samotnym vykanim si autoritu neziskame ;o)

Vlado

----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799