routein a zdrojova adresa

d na d-c.sk d na d-c.sk
Středa Únor 20 11:44:15 CET 2002

Zdravim

mam problem s routovanim podla zdrojovej ip , situacia je asi takato :
existuje siet, s klasickymi routermi ale tie maju aliasovane interfaces
a na nich su prihodene aj vnutorne IP. Proste siet v sieti.
problem mi vyvstane ked sa paket dostane na konecny router, kde by sa
malo rozhodnut ci pojde do dalsieho router,m ktory ho zmaskaraduje alebo
pojde priamo na ciel. On si vyberie cestu priamo na ciel a samozrejme sa
to stamadial nevrati n src , pretoze je to vnutoirna ip.
mozem pouzit kernel 2.2. kvoli jednemu driveru ktory funguje len na
2.2., takze only ipchains.
Potrebujem usmernit paket z vnutornej siete aby liezol priamo na iny
stroj ktory maskuje a nie na stroj do internetu.

Viete mi niekto poradit ? Boli ma uz z toho hlava asi tyzden

dakujem moc

 Daniel Ciprus	                       d na d-c.sk
    Jelsova 24			  080 01 Presov
               S L O V E N S K O
	TEL: 	+421 905 562 370
		+421 904 XXX XXX