mirne OT: MS IE :-(

Janecek Vladislav vladislav.janecek na cpress.cz
Středa Únor 20 12:48:14 CET 2002

Zdravim konferenci,

mam Mandrake 8.1. Rad bych se zbavil windows uplne, ale neni to tak
jednoduche - nas redakci system (do ktereho proste musim pristupovat)
pouziva tak intezivne java-script, ze v nicem jinem nez IE4 a vyssi je
proste nepuzivatelne (nechty se ani mozilla, ani konqueror, apod.). Nechce
se mi k vuli tomu prebootovavat nekolikrat denne do windows kvuli
administraci.

Resili jste nekdo problem behu IE4 pod linuxem? Vmware jsem zavrhnul,
protoze je dost pomaly. Lze to rozbehat pod Wine? Nebo exituje nejaky jiny
zpusob? Diky moc za kazdou radu ci napad.

Vladislav Janeček
Computer Press, a. s., sefredaktor casopisu MobilMania.cz
e-mail: vladislav.janecek na cpress.cz, http://www.mobilmania.cz
Tel.: (05) 46 12 21 11, (0608) 43 45 86, fax: (05) 46 12 21 12
Nam. 28. dubna 48, 635 00 Brno-Bystrc, http://www.cpress.cz