Kaspersky AV & kontrola mailu

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Středa Únor 20 11:03:51 CET 2002

On Wed, 20 Feb 2002, Ondrej Mach wrote:

> Ja poustim Kasperskyho z AMAVISU, a v pohode mi vsechno najde i v prilohach....
> Do instalace jsem vubec nezasahoval, proste stah a chodilo....

Jenze amavis si nejprve dopis rozbali to adresare (/var/scanmails) a pak
teprve na to pusti kasperskeho. Dalsi mozna zaludnost je, ze aspon u me
musi byt cesta k prohledavanym adresarum dana pri spusteni, nestaci v
defUnix.prf - v tom pripade se tvari ze hleda, ale vlastne nehleda a tudiz
nic nenajde.

--
Ondrej Koala Vacha