XFmail - vypadavaji ucty

Zdenek Havelka madloki na mail.cz
Středa Únor 20 16:24:38 CET 2002

On 20-Feb-2002 Ondrej Tuma wrote:
> mam problem s XFmailem, z naprosto nepochopitelnych duvodu mi vypadavaji
> ucty - teda acounty, prakticky sou ulozeny v souborech v adresari
> $HOME/.xfmail/acountsoubor ale ty maji velikost 0 - sou prazdne, jiz mi
> to udelalo po druhe a pred tim asi dva dny zpet, v $HOME adresari se mi
> tvori soubor xfmail.core ktery ma nyni velikost 1.3 MB, muzete mi prosim
> nekdo poradit, co to zpusobuje

verze xfmailu. Jedna stara (oo) mi to delala taktez - pri coredumpu se
otevrene soubory genialne vyprazdnily.

IMHO se to dokonce chovalo ruzne, dle stisku tlacitka, kdy se aplikace pred
ukoncenim po vyjimce pta, zda ulozit konfiguraci, nechat napokoji, a to treti
cosi.

Ted mam 1.5.2 a je to OK. BTW, problemy nebyly tak caste, kdyz se vytvorilo
nove nastaveni, a nepouzival se konfigurak ze starsi verze.

E-Mail: madloki na mail.cz
Date: 20-Feb-2002
Time: 16:20:36

This message was sent by XFMail