OT: Re: silne reklamni kafe

Bc. Radek Krejča radek.konference na starnet.cz
Středa Únor 20 16:34:31 CET 2002

Zdravim,

Nejak toto nechapu, jsem-li presvedcen o nejake kvalite, tak me presvedceni
nezmeni reklama. Ostatne uz jednou jsem vyslovil nazor, ze jedine, co
UNIXovym systemum chybi, je dostatek ucetnich systemu, resp. dostatek
ucetnich a ekonomickych systemu existujicich v DOSu a Win take kompatibilni
(daty) pro UNIXy.

Dle meho soudu a take zkusenosti je firmam a jejim zamestnancum uplne jedno,
jaky system maji na svem PC, hlavne kdyz tam maji, co potrebuji. I moji
rodice se naucili s Linuxem, resp. naucili se jej vyuzivat pote, co jsem jim
jej nastavil.

Ja osobne vyuzivam jak OpenBSD, tak i Windows, protoze proste na nem
Homebanking pro IPB nerozbehnu, vzhledem k tomu, ze dostavam z firem sestavy
v Excelu i se "slavnym" Visual Basicem, tak jinou moznost nemam.

Nu a posledni vec, myslim, ze konkurence je dobra vec, a i Windows maji sve
misto na trhu. Vse je otazka nabidky a poptavky.

Radek