Kde se nastavuje Xdesktop pri strart?

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Středa Únor 20 16:20:54 CET 2002

On Wed, Feb 20, 2002 at 11:36:53AM +0100, Radim Rozenek wrote:
> omlouvam se za zacatecnicky dotaz, ale poprve se mi stalo, ze
> po instalaci RH 7.1 CZ mi po startu X nabiha twm a ne KDE,
> ktere je v systemu nainstalovane. Zajimalo by me ve kterem
> konfihgutaku se to nastavuje. V inittab jsem zadnou zminku o
> twm ani kde nenasel.
>
> mam este jeden souvisejici dotaz: Kdyz mam v systemu
> nainstalovano vice desktopu (konkretne KDE a GNOME) a chtel
> bych si zvolit, ktera prihlasovaci obrazovka na me po startu
> vyjukne.

Asi nejjednodušší pro Vás bude použít prográmek switchdesk (v tom
twm), ale pokud jste dobrodružnější duše, tak si zkuste začít
hledat v adresáři /etc/X11/ (nejprve třeba od xinit/xinitrc). Ty
skripty nejsou nakonec tak složité, ale dá to chvilku hledání.
Manuálová stránka xinit(1) je také docela dobrý začátek.

Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

There is no reason to suppose that most human beings are engaged
in maximizing anything unless it be unhappiness, and even this
with incomplete success.
	-- Ronald Coase
	   Introduction to ``The Firm, the Market, and the Law''