SED: vyhazování prázdných skupin

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Středa Únor 20 17:27:38 CET 2002

Dobrý den,

jenom zase bojuji se sedem a nějak se mi nedaří. Chtěl bych
udělat skriptík, který by vyházel z textu {} pokud nejsou před
nimi znaky ? nebo !. Asi takto (apostrofy jsou obrácené):
{}`` --> ``, ale
?{}`` -> ?{}``
!{}`` -> ?{}``

Vytvořil jsem si na to tenhle skriptík

#!/bin/sh

sed -e 's/([^!?]){}``/\1``/g'

ale nějak mi to nefunguje (projde všechno beze změny). Můžete mi
někdo nakopnout, co dělám špatně?

	Děkuji

		Matěj Cepl

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Of all tyrannies, a tyranny exercised for the good of its victims
may be the most oppressive. It may be better to live under robber
barons than under omnipotent moral busybodies. The robber baron's
cruelty may sometimes sleep, his cupidity may at some point be
satiated; but those who torment us for our own good will torment
us without end, for they do so with the approval of their
consciences.
	-- C. S. Lewis