kernel 2.4.17 mi asi smazal HDD

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Středa Únor 20 16:45:57 CET 2002

> Fdisk z DOSu bych jako bernou minci nebral. Co vidí Linuxový fdisk?

Skutecne (win)dosovy fdisk linuxove partition nezna, hlasi je ovsem tusim
jako unknown. Bernejsi minci pod windows bych videl jako Partition Magic.
(Predpokladam ze onen nestastnik se nemuze do linuxu dostat.)

> Bye Kit

Osobne bych ovsem jeho problem videl ponekud prozajicteji. Z napsanych
informaci bych to rekl spis na problem spatne kompilace/instalace noveho
kernelu. Pouhe make xconfig a make skutecne neni asi to prave.. takze
doporucuji precist kernel-howto nekde na webu...
Jako zachranu soucasne situace bych videl spise bootovaci disketu..