sdilene IRQ (delsi - mozna zbytecne)

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Středa Únor 20 17:43:28 CET 2002

Kebert Martin wrote:
[...]

> Takze vysledek je: Je to obecny problem, zavisly na konkretnich podminkach
> danych zakladni deskou(tedy chipsetem) a pridavnymi kartami :-)
>
> Obecny rikam proto, ze se s nim setkate temer vsude (na i386 arch). A jestli
> nekdo bude rikat "Mne to chodi bez problemu" tak si myslim, ze ma stesti a ze
> muze byt rad, ze jeho kombinace chodi. V horsim pripade muze stravit zimni
> vecery losovanim add-on kartami. Obzvlast pokud mate taky SoundBlaster Live!,
> kteremu muzete dat libovolne Vami oblibene IRQ. Pokud ovsem je Vami oblibene
> pouze IRQ 5.

Hmm, ja mam SB Live! v pohode na irq 9...
Ale je fakt, ze jsem se snazil dat Live! a TV kartu do takovych slotu,
aby se nesdilelo irq s nicim dalsim...

tom na frida:~$ cat /proc/interrupts
            CPU0
   0:    7700709          XT-PIC  timer
   1:       5571          XT-PIC  keyboard
   2:          0          XT-PIC  cascade
   4:      12563          XT-PIC  serial
   5:     990834          XT-PIC  bttv
   8:          4          XT-PIC  rtc
   9:      15508          XT-PIC  EMU10K1
  10:    7161374          XT-PIC  usb-uhci, usb-uhci, nvidia
  11:     615879          XT-PIC  eth0
  12:     315018          XT-PIC  PS/2 Mouse
  14:     498235          XT-PIC  ide0
  15:          2          XT-PIC  ide1
NMI:          0
LOC:    7700526
ERR:       1601
MIS:          0

--
Tom Hudec <Tom na ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people