Diva TA ISDN a diald

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Středa Únor 20 18:32:34 CET 2002

On Wed, Feb 20, 2002 at 05:24:40PM +0100, Dalibor Kouřil wrote:
> Zdravim, mam prosbu mam tento externi modem a pres pppd mi ani neskytne a to
> ani v minicomu. Asi mam blbe inicializacni retezce v options (nemam zadne
> jen ATZ OK ATB4DT0971200111...) ve wind jede naprosto bez problemu... Nevim
> si rady, nemohl by jsi mi poslat tvoje nastaveni, byl bych vdecny.
> Dekuji, hezky den Dalibor Kouril, SORBI a.s.

V každém případě je nutné vypustit ATZ nebo ještě lépe vyměnit za
ATH0. Co dělá ATB4 nevím a ani netuším, jestli je potřebné, protože
jsem tam nic takového nedával.

Pak už jen spustit např. "exec /usr/sbin/pppd call provider"
kde provider je konfigurační soubor k ppp /etc/ppp/peers/provider

Místo pppd používám wvdial, je o něco pohodlnější na konfiguraci
a má i nějakou inteligenci navíc.

Jak se tak na to koukám, soubory /etc/ppp/pap-secrets a
/etc/ppp/chap-secrets mají skoro stejný obsah. Myslíte si, že je
rozumné z nich hardlinkem udělat jeden? Bylo by to jednodušší na
údržbu.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal