postfix

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Únor 20 18:25:10 CET 2002

   From: Michal Vymazal <gandalf na mbox.vol.cz>
   Date: Wed, 20 Feb 2002 11:03:37 +0100

ZdravĂ­m,

   > Doporucuji ty uzivatele v Linux vytvorit. Mam ten dojem, ze postfix si
   > kontroluje uzivatelske jmeno a heslo podle /etc/passwd a /etc/shadow.

ano, ale nejenom - uĹživatele mĹŻĹžete mĂ­t kdekoli.

   From: "VladimĂ­r NĂĄprstek" <vladimir.naprstek na scplyn.cz>
   Date: Wed, 20 Feb 2002 12:17:42 +0100

   > kdyĹž uĹž jsme u toho postfixu - umĂ­ zpracovĂĄvat poĹĄtu pro vĂ­ce domĂŠn najednou?

Samozřejmě.

   From: "Bc. Radek Krejča" <radek.konference na starnet.cz>
   Date: Wed, 20 Feb 2002 14:52:37 +0100

   > Co podle me Postfix neumi (mohu se mylit, ale nepovedlo se mi na to prijit)
   > je mit usery jinde, nez v systemu. Coz umi napr. Qmail, kde je muzete mit i
   > v MySQL databazi. Ovsem dle meho soudu je to z hlediska bezpocnosti lepsi
   > mit v systemu.

Z hlediska bezpečnosti je lepší přesný opak - nemít uživatele v systému.

   From: Ivo Panacek <Ivo.Panacek na jlabs.cz>
   Date: 20 Feb 2002 16:14:51 +0100

   > Horsi je to s aliasy, ... protoze pak je proste cast konfigurace
   > v postfixu a cast v cyrusu. Ale na managovani mam stejne vlastni
   > udelatka (jako asi kazdy), ktera to vycucavaji z jednoho mista
   > a konfiguruji oba systemy.

Aliasy mohou být např. v LDAPu, nemusí být v aliases.
--
Pavel JanĂ­k

prom_printf("Detected PenguinPages, getting out of here.\n");
                  -- 2.0.38 arch/sparc/mm/srmmu.c