Lindows

Vinclav Erich vinclav na sives.vsnet.sk
Středa Únor 20 19:08:55 CET 2002

On Sat, Feb 16, 2002 at 10:06:43PM +0100, Jirka wrote:

> Preji hezky den.
>
> Moc hezke, uprimne jsem se zasmal. :-)) Chtel jsem se jen zeptat na takovou technickou vec. Jak dlouho ji ten SO startoval. Mne na P 166MMX  pri 96 MB RAMu staruje cca 90 sec.

Rychlejsie ako MS Office na NT...;). Takej sekretarke je totiz
uplne jedno, ako dlho jej startuje nejaky offis, ked ho spusta
iba raz za den. Pride do prace, zapne PC, postavi vodu na kavu,
spusti offis, zaleje kavu a voila - moze zacat pracovat...:).
Nikdy som to nemeral, a pravdupovediac, ani som uz SO inde
neinstaloval - nepozdava sa mi...

S pozdravom,

Erich Vinclav