Oskaruv SMS E-mail

BzF bzf na centrum.cz
Středa Únor 20 19:55:12 CET 2002

Dne Tue, 19 Feb 2002 09:54:38 +0100
David Jez <dave.jez na seznam.cz> napsal/a:

>   Misto netscape a mozilly bych zkusil neco mensiho (jede uchodive nejaka
>   starsi Opera? Na 386ce jsem s ni byl kdysi spokojen...), na office

Viděl jsem jet operu 5 i 6 beta na P100 + 96 RAM + blackbox jakž takž.
S 32RAM to jelo, ale swapovalo to dost casto, nic mezitím nebylo zkoušeno,
ale nebylo si s konfigurací nijak moc hráno.

Sám mám taky vykopávku - P166 + 96 RAM + blackbox + opera 6.0 TP3 a musím
říct, že to jede skvěle (20 otevřených oken bez problémů - pravda, coby
dial-upista mám standardně vyplé obrázky). Mám nainstalovanou i mozillu 0.96
a tam lze tak 3-4 okna (v podstatě ji používám pro tisk, protože opera
netiskne česky, bugreport jsem psal), počkám na 1.0, snad se rychlost
zlepší. Ale links je nejlepší :-)

BzF

P.S. na http://www.pcsvet.cz/r-art.asp?id=577 je hezky clanek
     Provozujeme Linux na 486