Routed mi nechce routovat

Tomas Zahradnicky, Jr. zahradnicky na appleklub.cz
Středa Únor 20 21:00:18 CET 2002

>e? 6.0? A kdyz ne 6.0, tak 5.0? Neberte si to osobne, ale nezaspal jste
>_lehce_ dobu?

_lehce_ ano. je to prozatimni reseni tak cca na tyden - 14 dni. pak
tam bude Mac OS X Server :-) [on uz tam je, ale zatim se pouziva jen
jako interni file server]...

na firemni siti zatim nebezi nic a na macy se nikdo nedostane, tudiz
krome toho, ze by nekdo mohl router znicit se snad nemuze stat.

-Tomas
--
# Tomas Zahradnicky, Jr
# The Czech Technical University