paska Tandberg

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Únor 21 09:41:47 CET 2002

Dobry den
zdedil jsem novell server ktery jsem preklopil na linux a byla v nem paska
Tandberg 20/10Gb SCSI. Jestli na novellu fungovala nebo ne, to nikdo nevedel.

Ted jsem ji pripojil k linuxu a mam s ni drobne potize, nezalohuje :-).
Ovladam ji pres mt a tar scriptikem co pouzivam na DATky.
na mt -f /dev/nst0 status vypise nejake udaje o sobe, v podstate v pohode
(podle meho nazoru).
Na mt -f /dev/nst0 rewind  a dlasi prikazy zareguje:
Sense HW error (tak nejak nemam to ted pred sebou)

kdyz pustim tar  a zacnu ukladat, tak to vytuhne a po nekolika minutach se
objevi stejna hlaska.
Media jsem zkousel vymenit, kdyz tam zasunu medium 8/4GB tak zarve
Incompatible medium coz je asi v poradku.
Kdyz medium zasunu, tak ho previne tam a zpet.

Je na tuto mechaniku potreba specialni figl, nebo je vadna?

Pripadne opravuje to nekdo nekde? Ma to vybec smysl?

Diky za nazory

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners