Nastaveni

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Čtvrtek Únor 21 09:54:56 CET 2002

ja to mam takto (asi to ani moc jinak nejde vymyslet):

squid.conf:
-----------
acl banned_src_ips      src             "/etc/squid/banned_src_ips.acl"
#seznam zakazanych IP adres
acl ban_src_allow_url   url_regex       "/etc/squid/ban_src_allow_url.acl"
#seznam vyjimek - na tyto stranky mohou i ze zakazanych IP
http_access allow ban_src_allow_url		#vyjimky ze zakazu
http_access deny banned_src_ips		#zakaz

banned_src_ips.acl:
192.168.0.40
192.168.0.41