Nastaveni

Jurecka, Karel karel.jurecka na epcos.com
Čtvrtek Únor 21 09:58:10 CET 2002

Ja to mam udelano tak, ze mam soubor, ve kterem jsou napsany adresy s
povolenim na internet, no a ty ktere tam napsany
nejsou, tak proste na internet nemohou (na nas intranet ano) pokud budete
chctit mohu vam poslat squid conf, ale rozdil
mezi nami asi bude ten, ze ja jeste odkazuji na PARENT proxy (ale to uz
byste si upravil).