Routovanie podla src adresy - ako nastavit ?

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Čtvrtek Únor 21 10:33:51 CET 2002

Jedna sa o to, ze inet0 funguje dokonca mesiaca.
Inet1 sa bude default internet. Kedze tam mam funkcny
nameserver s dns zaznamami, www, atd atd chcel som
aby bol prechod na noveho providera "hladky" (odpovedalo
by sa aj na cacheovane stare adresy). Kedz teraz inet0
vypnem, zapnem inet1, prepisem konfigy, dns zaznamy,
nebude to celkom take idealne.

Marian Sabo