RedHat 7.1

Čtvrtek Únor 21 11:46:04 CET 2002

Miroslav Lednicky píše:
> Zdravim.
> Rad by som sa spytal na postrehy na RH7.1
> nieco som uz pocul ze lepsie je dat nove jadro.....
> ale je to nejaky nepodarok, ma v sebe vela chyb, lebo zatial s nim mam len problemy ;))
> Je RH7.2 na lepsej urovni?
	To jsou tak divné otázky, že asi dostanete i divné odpovědi. Každá
distribuce bude tak dobrá, jak si ji nastavíte. To platí o všech redhatech
jako i o ostatních distribucích. Používám víc 7.1 než 7.2 (a ještě 6.2), a
uptime se měří v měsících (např. 139 dní), tak nevím, jak je to s těmi
chybami. Lepší - chcete stabilitu nebo poslední funkce za každou cenu? Máte
k dispozici jádra od 2.4.3 z distribuce přes 2.4.9 (-6, -12, -21) v updatech
po 2.4.17 (2x týdně nová verze) v rawhide, vyberte si sám, nakonec
nainstalovány je můžete mít všechny, a u vlastních jader nemáte dokonce
limity žádné. Mně například vyhovuje 2.4.3, protože potenciálně vadné funkce
z nich nepoužívám a bootovat jenom kvůli módě odmítám, vemte si jenom, jak
to u serveru trvá dlouho ;-).