Samba server v heterogeni siti

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Čtvrtek Únor 21 11:51:03 CET 2002

> resim takovyto problem. Mam sit, ve ktere mam PC a Macy.

presne to mam taky

> Potrebuji pro ne
> udelat samba server takovy, kde budou shodne sdilene adresare pro obe

tohle neni zadny problem, ja sice pouzivam pro Macy afpd a ne smb.

> platformy. A zde jsem narazil na kamen urazu. Jak rozchodit
> aple talk na
> Linuxu (RH7.2) a jak udelat, aby nebyl problem s nazvy
> souboru pod macem i
> PC a to i v pripade ze bude pouzita diakritika?

a tady je problem, me se to zatim nepovedlo vyresit, prohledal jsem kdeco
vcetne kdajake konve a jedine na co jsem prisel jeto, ze s tim maji problem
i Nemci nebo napr. skandinavci - taky maji ruzne znaky ktere se do iso8859-1
nevejdou. Kazdy thread ktery jsem zatim nasel vzdy skoncil u toho ze se
omezit
na iso8859-1, takze diakritika smula.
Chtel bych to vyresit tak, ze bych se chtel pokusit vytvorit nejaky lepsi
nls
pro atalk. Zatim jsem toho ale moc neudelal (momentalne neni cas) a nejak
vyresit
to taky potrebuju.

Thank you.

Kind regards,

Miloslav Synek

Should you have any questions, please email: synek na pbtisk.cz
<mailto:synek na pbtisk.cz>   or  ICQ UIN:122152331