Routovanie podla src adresy - ako nastavit ?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Únor 21 12:00:46 CET 2002

psimek na jcu.cz (Petr Simek) writes:

> Myslim ze nemate sanci. Musel by jste mit tusim BGP router a svoji
> area a zrejme neco jako peering s Vasimi providery :-) Taky mi neni

To neni pravda, na to v pohode staci rules v utilite ip.

> moc jasne podle ceho by jste se chtel rozhodovat pri navazovani spojeni.

To je celkem jedno, dulezite je spis prijimani na obou adresach, Jinak
pri navazovani spojeni se take uvazuji smerovaci tabulky a vezme se
ta s nejvetsi prioritou, takze zadny problem.

> Ale pokud by jste ziskal seznam IP adres jednoho providera, mohl by jste si
> je naflakat do klasicke routovaci tabulky a default mit na druheho
> providera, pripadne ho menit kdyzby spadla linka k nemu. Tak by jste
> dosahl mirneho rozlozeni toku...

Pokud to ten druhy provider nevyhaze (kdyz s nim nemam plnohodnotny
peering).

Brno, Czech Republic